Ugasila Si Me

Srušila si me ko oluja staru. Sta me je to prevarilo u pogledu tvom skitnicom me napravilo rasturilo dom.


Pin On 3

Šta me je to prevarilo u pogledu tvom skitnicom me napravilo rasturilo dom.

Ugasila si me. Ugasila si me kao zadnju cigaretu zgazila si me kao da sam list na vetru a ja naivan mislio sam da me volis i da sam ti preko potreban. Sta me je to prevarilo u pogledu tvom skitnicom me napravilo rasturilo dom Srusila si me ko oluja staru kucu ostavila me da propadam u bespucu a ja naivan mislio sam da me volis i da sam. Künstler Dzej Ramadanovski Titel Ugasila si me.

Gm Gm Ugasila si me kao zadnju cigaretu F F zgazila si me kao da sam. Ugasila si me Songtext. Ugasila si me kao zadnju cigaretu zgazila si me kao da sam list na v.

Und ich bin so naiv habe geglaubt dass du mich liebst und dass ich dir überaus wichtig bin. Džej - Ugasila Si Me. Uzela si mi svaki deo moga bića.

Srusila si me ko oluja staru kucu ostavila me da propadam u bespucu a ja naivan mislio sam da me volis i da sam ti preko. Tekst pjesme Dzej Ramadanovski - Ugasila si me. Ugasila si me kao zadnju cigaretu zgazila si me kao da sam list na vetru a ja naivan mislio sam da me voliš i da sam ti preko potreban.

Umanjazanenje Džej - Uspeo sam u zivotu. Übersetzung des Liedes Ugasila si me Džej Џеј Рамадановски Džej Ramadanovski von Serbisch nach Englisch Version 2. These cookies are necessary for the Spotify service to function and cannot be switched off in our systems.

Listen to Ugasila si me on Spotify. Mladi Omaza Džej - Uspori Malo Sudbino Sestro. Ugasila si me kao zadnju cigaretu zgazila si me kao da sam list na vetru a ja naivan mislio sam da me volis i da sam ti preko potreban.

Translations of Ugasila si me English upwinxp. Ugasila si me 6 Übersetzungen Übersetzungen. Sarađivali su sa mnogim našim poznatim muzičarima - Ceca Džej Oliver Dragoj.

Srušila si me ko oluja staru kuću ostavila me da propadam u bespuću a ja naivan mislio sam da me voliš i da sam ti preko potreban. Cm Gm Šta me je to prevarilo u pogledu tvom D D7 Gm skitnicom me napravilo rasturilo dom. Džej - Ugasila si me Intro Gm D7 Gm Gm D7 Gm F Am7 F D D7 Gm Gm D7 Gm Gm D7 Gm F Am7 F D D7 Gm Verse 1 Gm Gm Ugasila si me kao zadnju cigaretu F F zgazila si me kao da sam list na vetru D Cm a ja naivan mislio sam da me voliš D D7 Gm i da sam ti preko potreban.

Du hast mich zertreten als wäre ich ein Blatt im Wind. Read about music. Ugasila si me kao zadnju cigaretu zgazila si me kao da sam list na vetru a ja naivan mislio sam da me volis i da sam ti preko potreban Ref.

Ugasila si me. Marina Tucaković i Aleksandar Radulović Futa su istaknuti autori domaće muzike. Du hast mich ausgemacht Du hast mich ausgemacht wie die letzte Zigarette.

Sta me je to prevarilo u pogledu tvom skitnicom me napravilo rasturilo dom. Find out at which radio station you can hear Dzej - Ugasila si me - 1991. Alerekic19 Dzej - Ugasila si me.

Džej Џеј Рамадановски Džej Ramadanovski Ugasila si me lyrics. Find out at which radio station you can hear Dzej - Ugasila si me. Ugasila si me Spanisch Übersetzung Künstlerin.

Login or register to post comments. Dzej Ramadanovski Song 2014. Ugasila si me kao zadnju cigaretu zgazila si me kao da sam list na v.

Click to see the original lyrics. Was hat mich bloß in deinem Anblick so getäuscht. Džej Џеј Рамадановски Džej Ramadanovski Lied.

Gm D7 Gm Gm D7 Gm F Am7 F Eb D7 Gm Gm Gm Ugasila si me kao zadnju cigaretu F F zgazila si me kao da sam list na vetru Eb Cm a ja naivan mislio sam da me voliš D D7 Gm i da sam ti preko potreban. Džej Џеј Рамадановски Džej Ramadanovski Liedtext. Uzela si mi svaki deo moga bica opila si.

Srusila si me ko oluja staru kucu ostavila me da propadam u bespucu a ja naivan mislio sam da me volis i da sam ti preko potreban. Dejan Stojilkovic Džej - Upalite Za mnom Sveće Džej - Upalite Zamnom Sveće.


Pin By Gardelin On Quotes Beast Quotes Quotes Words


Robin Thicke Dreamworld Robin Thicke Music Videos Vevo Robin


Pin By Balerina On Serbian Edition Book Quotes Quotes Books


Robin Thicke Dreamworld Robin Thicke Music Videos Vevo Robin

Source : pinterest.com

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel